Zwroty w sklepie PalionStyle.pl realizowane są przez zewnętrzną aplikację Zwrotki
W przypadku reklamacji prosimy o skorzystanie z procedury: https://palionstyle.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7
Należy jednak pamiętać, że towar nie może być używany w sposób wykraczający poza zwykłe obejrzenie czy sprawdzenie danego towaru.
Link do aplikacji : https://app.zwrotki.com/shop/add/name/palionstyle
Wchodząc na aplikację przez ten link automatycznie przekieruje nas na dodanie sklepu, jeśli mamy już założone konto.
W przypadku, gdy nie mamy konta w aplikacji pierwsze co musimy zrobić to utworzyć konto, następnie przeniesie nas miejsca dodawania sklepu.
Mamy 3 możliwości zalogowania się do aplikacji:
- Standardowe założenie konta pod przyciskiem “Zarejestruj się”
- Logowanie przez konto Google
- Logowanie przez konto Facebook
Po zalogowaniu się zostaniemy przeniesieni na taki widok:
W tym miejscu podajemy E-mail na który mamy utworzone zamówienie w sklepie PalionStyle.
E-mail musi być prawidłowy, ponieważ jest sprawdzane czy zamówienie o takim mailu na sklepie PalionStyle istnieje, jeśli nie istnieje nie będziemy mogli dodać sklepu.
W przypadku gdy jednak znajdziemy się na głównym widoku aplikacji, aby dodać sklep należy:
- Przejść do zakładki Sklepy
- Następnie przechodzimy na zakładkę “Dodaj sklepy”
- W tym widoku wybieramy sklep do którego chcemy się podłączyć, następnie zostaniemy przeniesieni na widok dodania sklepu, o którym jest mowa na początku instrukcji.
Dalsze kroki utworzenia zwrotu są opisane na stronie : https://zwrotki.com/
UWAGA:
Prosimy, aby w paczce zwrotnej, znajdował się wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
» Kliknij tutaj aby pobrać formularz w formacie PDF
Opcje spedytorów:
1.InPost - przesyłka kurierska, po utworzeniu zwrotu wygeneruje się etykieta listu przewozowego, którą można pobrać na szczegółach zwrotu pod przyciskiem “Pobierz etykietę”
2.InPost Zwroty - przesyłka paczkomatowa, po utworzeniu zwrotu wygeneruje się tylko numer listu przewozowego, który zostanie pokazany na szczegółach zwrotu - kod naklejamy na paczkę i zanosimy do dowolnego paczkomatu. W tym przypadku przycisk “Pobierz etykietę” jest zablokowany.