Reklamacje

Procedura reklamacji produktu:

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@palionstyle.pl z informacją o powodzie reklamacji. W załączniku prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego produktu
  2. Reklamowane produkty należy zapakować, a do paczki dodać kartkę z danymi kontaktowymi, numerem zamówienia, oraz ewentualnie numerem konta do zwrotu środków. Prosimy aby na kartce znalazła się również informacja o powodzie reklamacji
  3. Nie przewidujemy zwrotu środków za wysyłkę do nas reklamowanych produktów oraz nie mamy możliwości przyjęcia paczek za pobraniem.
  4. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, o decyzji reklamacyjnej oraz dalszych krokach
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, w ciągu 7 dni roboczych nastąpi rekompensata, którą ustalimy wcześniej mailowo
  6. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego dlatego procedura reklamacji może nastąpić wyłącznie drogą wysyłkową.

Adres reklamacyjny:

Palion Style
al. Krakowska 106
02-256 Warszawa

 

Procedura zwrotu dostępna jest tutaj: https://palionstyle.pl/pl/i/Zwroty/17

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium